Netværk for kundeservice

Rigét udbyder netværk for erfarne og innovative Kundeservicechefer.

Mange virksomheder arbejder i dag med kundefokus i alle organisationens afdelinger.  Det stiller endnu større krav til excellent service i kundeserviceafdelingen. Og den digitale generation vil have ”self service”, hvilket stiller krav om digitalisering. Disse og mange andre emner, vil være noget af det, der behandles på netværksmøderne.

Dét, der kendetegner Rigét Netværk er:

  • Netværk hvor deltagerne er nøje udvalgt og præcist matchet med hinanden, så den tid I bruger sammen giver størst mulig værdi
  • Netværk med højst 14-18 erfarne deltagere for at sikre nærvær og fortrolighed i gruppen
  • Netværk der er faciliteret af professionelle proceskonsulenter, så du blot skal koncentrere dig om at blive inspireret, udfordret og være til stede i mødet

Igennem en optagelsessamtale matcher vi netop dine ansvarsområder og udfordringer med relevante grupper, så der opnås gensidig værdi for dig og netværket.

Kontakt Charlotte for en optagelsessamtale.

 

 

Charlotte Schrohl

Facilitator & Business Partner

Charlotte Schrohl

Mobiltlf: 
30 54 10 11
E-mail: 
cs@rigetnet.dk
Læs mere om Charlotte

Vil du høre mere om vores netværk?

Udfyld nedenstående og vi kontakter dig snarest